Andrés Duque: Mi arrebato con IvánAndrés Duque: O meu arrebato con Iván

Andrés Duque, fálanos nesta entrega e en primeira persoa de súa relación con Iván Zulueta, e dos pasos que emprendeu ata realizar o seu documental IVÁN Z

( texto orixinal en español)

Mi Arrebato con Iván.

Vi “Arrebato” de Iván Zulueta la primera vez, en una retrospectiva que la Cinemateca de Caracas ofrecía sobre lo mejor del cine español, creo que en el año 1991. Al igual que muchos que han visto la película, tuve la sensación de haber participado en una experiencia hipnótica y vampirizante. La película se dirigía a mí, o mejor dicho, despertaba en mí recuerdos de la infancia con una fidelidad emocionante. El placer de mirar álbumes de cromos y de perderse en esos paisajes, toda la carga erótica que pueden despertar Betty Boop o Peter Pan, las texturas pegajosas que tienen algunos objetos, los destellos de luz que rebotan cuando el sol entra por la ventana, en fin, todo un mundo de recuerdos comenzó a repoblar mi mente para luego inducirme al arrebato. A partir de entonces no pude sacarme esta película de la cabeza. info

Como ser María Cañas ou unha homo videns compulsiva

María Cañas, que nos acompañará na Mostra cunha video instalación e unha masterclass, achégase ao Blogue do (S8) para responder as nosas preguntas. Agardamos que as desfrutedes.

( entrevista orixinal en español )

Como ser María Cañas ou unha homo videns complusiva

– María Cañas se autoproclama La Archivera de Sevilla, caníbal audiovisual, coleccionista, peliculera, cibergarrulla, salvaje mediática, iconoclasta, pervertidora, buñuelista, zensualista, mitómana, peliculera… pero, desde luego, algo que haces son contínuas operaciones fílmicas…en ese eterno cortar y pegar, cuánto de bisturí debe tener la mirada. ¿Te sientes cirujana?.
Sí, cirujana iconoclasta, violadora de imágenes, caníbal punk, doctora Franskenstein, alquimista del detritus audiovisual… Soy incómoda para los directores de cine y fotografía puristas, me ven como alguien que corta en pedazos su trabajo.
Uso materiales de archivo y residuos reciclados como forma de construcción cinematográfica viva. Mi pasión es el cine realizado con pocos medios pero sin límites. info

Mobileskino: super 8, activismo, manifestos e instalacións


Mobileskino é un colectivo de catro activistas do Super8: Florian Olloz, Roland Schmidt, Gilbert Engelhard e David Pfluger. Fundaron Mobileskino no 2000 coa idea de difundir a filosofía do Super8 e facer do cinema algo interactivo máis que un lugar onde sentar e consumir imaxes. As primeiras proxeccións e instalacións amosáronse en Basel e Zürich, cidades de onde proveñen. As súas obras son curtas con ou sen acción, documentais, animacións e loops. As películas móstranse en instalacións, tanto como un collage de capas, unha obra en sí mesma ou coma acompañamento (con ou sen son). info

Marcos Nine.- J.E.D.N, referente nunha cinematografía sen referentes

José Ernesto Díaz Noriega

Marcos Nine, autor e director dos traballos J.E.D.N José Ernesto Díaz NoriegaPensando en Soledad, realiza para o (S8) unha reflexión persoal sobre a figura do pai do cine amateur en Galicia.


JEDN: Referente nunha cinematografía sen referentes.

Resúltame imposible falar de José Ernesto Díaz-Noriega desde un punto de vista que non sexa estrictamente persoal e subxetivo. Para min, a súa figura trascende máis alá da brillantez dos seus filmes. El é, por riba doutras consideracións, o primeiro referente. info

Alberte Pagán: Granell na súa vixencia


Alberte Pagán, comisario da sección do (S8) 1ª edición Outros formatos do cinema en Galicia. Eugenio Granell, colabora no noso blogue e achéganos con este artigo á interesante obra cinematográfica do artista surrealista. info